Saturday, August 31, 2013

Buat sahabat



For You All (lihat terjemahan di bawah)
I like your everything
Joke and your naughty words lured me
Your nice and wise words make my heart reverberated
Your intelligence reinforce my mind

Your name has the smell of fresh roses
Not many to know about you
No problem for me
here only jokes between you and me
Tease each others and reciprocate with a series of words
long hours with you make my feel so happy

Buat Semua Sahabat
Aku suka canda tawa Anda
Kelakar dan kata-kata nakal Anda memikat saya
Kata manis dan kata bijak Anda membuat hati saya bergema
Kecerdasan Anda menguatkan pikiran saya

Nama Anda memiliki bau mawar segar
Tidak banyak mengetahui tentang Anda
Bukan masalah buat saya
di sini hanya kelakar antara anda dan saya
Saling menggoda dan saling memberi dengan rangkaian kata
berjam-jam dengan Anda membuat saya merasa bahagia

No comments:

Post a Comment