Tuesday, August 20, 2013

The god of my heart







The God of my Heart...(lihat terjemahan di bawah)

How I could leave you
To forget you, I was not able
Each pulse that I feel
Each breath that I breathe
Each step that I swing
you are heart and energy in my soul

You are my joy garden
your sigh is my sigh
You are the breath that makes me able to go forward
And no one else except you

In my heart full of roses, I sett in the garden of my soul
May I say you are the incarnation of the god's heart?
Which provide color and a very harmonious musical charms
I really enjoyed the rhythm and tone of this harmony
Your words rhyme, like my poem today
Alloys we like kompunis lyrics and melody
Forgive me if err hurt
Power of love and smile is my life now
How can I live without sorry and your smile every day



Dewa Hatiku
Bagaimana aku bisa meninggalkanmu
Melupakan saja aku tidak mampu
Setiap denyut nadi yang aku rasakan
Setiap nafas yang aku hembuskan
Setiap langkah yang aku ayunkan
Kau adalah jantung dan energy  dalam jiwa ini

Kau adalah taman sukacitaku
Desahmu adalah desahku
Kamu adalah nafas yang membuatku bisa maju
Dan tidak ada yang lain kecuali dirimu

Dalam hatiku penuh mawar yang kutata rapi dalam taman jiwa ini
Bolehkah aku mengatakan kamu adalah penjelmaan dewa hati ini?
Yang memberikan warna dan pesona musical yang sangat serasi
dan aku sangat menikmati irama nada harmoni ini
Kata-katamu berima, seperti puisiku saat ini
Paduan kita seperti kompunis syair dan melodi
Maafkanlah aku bila khilaf melukai hati
Cinta dan senyummu adalah daya hidupku saat ini
Bagaimana aku bisa hidup tanpa maaf dan senyummu setiap hari

No comments:

Post a Comment